Vertrek - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Robert Stolwijk - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Robert Stolwijk - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Robert

31 Januari 2013 | Nederland, Hengelo

Hallo allemaal,

Mijn eerste reisverslag (nog gewoon uit Nederland).

Het was de bedoeling dat ik 18 januari zou vertrekken naar San Francisco, maar omdat het visum krijgen langer duurde dan de "normale" 6-8 weken. Is het uitgesteld naar 1 februari :(

Morgenochtend vertrek ik dan eindelijk naar San Francisco met visum :) De eerste nacht zal ik nog in een hotel verblijven, zaterdag is mijn kamer beschikbaar waar ik de komende 6 maanden zal verblijven.

Ik ga stage lopen op de administratie van een makelaarskantoor. Daarnaast ga ik er mijn afstudeeropdracht doen. Maandag is mijn eerste werkdag. Nu ga ik natuurlijk niet naar de andere kant van de wereld om er alleen stage te lopen, ik hoop natuurlijk ook wat te zien van het land enz....

Ik zal dit de komende maanden zo veel mogelijk up to date houden! Als jullie dan ook even berichtjes achter laten van spannende Nederlandse weetjes en gewoon hoe het met jullie gaat!

Groet
Robert


  • 31 Januari 2013 - 11:01

    Koen Beijer:

    Hee Robert,

    Heel veel succes daar aan de andere kant van de wereld, ben benieuwd naar je verhalen!
    Niet vergeten ook af en toe op het bedrijf te verschijnen...

    De groeten!

    Koen

  • 31 Januari 2013 - 11:29

    Ellis:

    Ha Robert,

    Mooi verslagje. Wel jammer dat er dan een foto van jou in Londen op de website bij staat.
    Veel succes en doe de groeten aan Eric!

    Ellis

  • 31 Januari 2013 - 11:29

    Jozef Giesen:

    Goede reis, veel plezier,en gauw weer hier!

  • 31 Januari 2013 - 13:43

    Hans V:

    Beste Robert,

    Eindelijk is het dan zover,Wij wensen jou het beste toe en geniet van al het moois wat je tegen komt.Een prettige bijkomstigheid van je reis,misschien heb je dat nog niet goed gerealiseerd,is dat je nu fysiek en mentaal verlost bent van Stefan.Lijkt me toch wel een plus puntje.
    Kortom het allerbeste en we hopen snel iets te horen vanuit San francisco.

    p.s Groetjes aan Stefan

  • 31 Januari 2013 - 15:00

    Ivon:

    Ha Robert
    Fijn dat alles nu rond is en ik wacht met spanning je verslagen af. Veel succes met je stage en alles wat het land nog meer te bieden heeft. Tsja en dan dat bezoekje met je verjaardag... Ik wacht eerst jouw komst bij mijn eigen verjaardag maar af;-)

  • 31 Januari 2013 - 17:45

    Gerrit-Jan :

    Robert,

    Goede reis en alvast sterkte met je jetlag ;)

    Ik wens je heel veel plezier in Amerika en daarnaast veel succes met afstuderen.
    Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben: hoe gaat dat met de begeleiding? Moet er iemand van de HAN naar Amerika komen? En waar vind het mondeling dan plaats?

    Ben erg benieuwd naar je verhalen en foto's!

    Groeten!

  • 31 Januari 2013 - 18:12

    Agnes:

    Hallo Robert,

    Een goede reis en heel veel (werk)plezier in Amerika. We zijn benieuwd naar je verhalen. Succes maandag met je werk en krijg maar geen Amerikaans accent.
    Lieve groetjes Leo en Agnes

  • 31 Januari 2013 - 18:26

    Koen Klein Ikkink:

    Ha Robert!

    Ik wens je veel succes met je afstuderen naast je vakantie!
    Nee, veel plezier en een goede tijd toegewenst!

    Groeten

  • 01 Februari 2013 - 11:02

    Tonny Kempers:

    Ik wens je veel studie en werkplezier. Genieten kun je nu ook, nu je niet meer bij hoeft te springen bij een computerprogramma wat vast gelopen is.
    groetes Tonny

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Robert

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 11504

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 28 Augustus 2013

San Francisco

Landen bezocht: